דף הבית >> גני ילדים רמת גן, רמת חן
גני ילדים רמת גן, רמת חן          
 
     פירוט קבוצות גיל
 
 
 
 
 
 
 
 

קידילנד רמת גן -רמת חן

 
  שעות פעילות הגן: 16:30/17:00 – 07:00  
   
שלום אני קידי.
למדתי בקידילנד במשך שלוש שנים. אחחח... הימים הטובים. אני זוכר את קבלת הפנים של הגננות והמטפלות בכל בוקר, החיבוקים, הנשיקות, הפעילויות, המשחקים, ההצגות, השירה, המוזיקה... שפע של מזון טעים, בריא, מאוזן - מי צריך יותר מזה?
פתחתי את דברי במילה "למדתי". גם ילדכם ילמד כאן. גם הוא יקבל:
  שפע של חום, אהבה, עידוד, תמיכה וחיזוקים
  חיזוק הביטחון העצמי, דימוי העצמי החיובי ויכולת תפקוד בחברה
  עושר של שפה, כושר ביטוי ואוצר מילים נרחב
ראשית אני חייב להדגיש, מרגישים מיד שילדים זו האהבה של כל גננת ומטפלת כאן. אני זוכר שגם ההורים שלי, דיברו ביניהם כמה הם מבסוטים מכל מה שקורה בגן, כמה אהבה מעניקים לי, ואיך שאני מתקדם בעושר השפה, ביכולות המוטוריות ועוד כל מיני, ואיך הם הולכים לעבודה בראש שקט. גם ההורים של החברים שלי אמרו דברים דומים ככה שאני לא מתפלא שיש לגן הזה ביקוש גבוה!
 
 
 
 
 
להרשמה לגן קידילנד רמת חן
התקשרו עכשיו למשרדי קידילנד
03-5746566
או באמצעות צור קשר
 
     
   
  הגננת שלנו אוהבת לאהוב
הגננות בקידילנד מסורות לילדים עד מאוד: חיבוק ונישוק על הבוקר, אבל לא סתם, אלא חיבוק של אהבה, חם, מכל הלב. מסירות אין קץ, סבלנות ללא גבולות, חיוך על הפנים שמרגיע, מלטף ומעודד. וזה לא רק הן. יש גם את הצוות הפדגוגי ובראשו עומדת שולמית המנהלת והמייסדת של קידינלד. אתם יודעים שהיא בעלת תואר דוקטור בחינוך והיא מומחית לגיל הרך. אתם צריכים לראות איך היא יושבת עם הילדים על השטיח כאילו היא  ילדה בעצמה. זה מדהים. ואז, תוך כדי היא מתחילה לדבר איתם, לעניין אותם במשחק, לעבוד בפלסטלינה, לשאול שאלות, לקבל תשובות, לפתח שיחה וככה בלי להרגיש הילדים לומדים ממנה המון.
 
     
  נהנים ולומדים - לומדים ונהנים
תראו איזה פלא: הילדים כל היום עסוקים בפעילות מהנה ובלי להרגיש בעצם כל היום הם לומדים. זה הכל עניין של גישה. מי שיודע לגשת לילדים מהמקום שהם אוהבים יש בידיו את המפתח למימוש הפוטנציאל העצום שיש לכל ילד. כאן, הכל נעשה תוך כדי משחק, מגע, פעילות, מוזיקה, הצגה, דיבור... דיבור... דיבור... כל הזמן מדברים עם הילדים. כשהילד שלכם יגיע לגן שלנו גם הוא ילמד:
 
 
   לפתח כישורים מוטוריים, להעשיר אותו בתחומי יצירה, מוסיקה וטבע
  לטפח את הדימוי העצמי החיובי שלו ואת כלי התקשורת שלו
  לרכוש מבחר עצום של הרגלים, כלים וכישורים לחיים
  לפתח את עושר השפה ואוצר המילים שלו
  לטפח את האהבה ללימודים
  לעודד ולחזק את הכישורים בהם התברך כבר מלידה
 
     
 
   
   
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
   
 
רוצה לקבל פרטים נוספים?
 
         
  גם הגננת וצוות המטפלות לומדות
כדי שעבודת הצוות תתבצע בשיתוף ועם חיוך על הפנים ומתוך מקצועיות והבנה, כולם כאן עוברים כל מיני סוגים של הכשרות, השתלמויות וסדנאות. גם עובדות חדשות וגם וותיקות. הן לומדות להיות קשובות לצורך של כל ילד, ולעבוד איתו על -פי תוכנית וסדר יום, שמגובשים במיוחד בהתאמה לקבוצת הגיל שלו. לומדים לזהות חוזקות ויכולות ובאותה מידה לזהות חולשות או מצוקות כדי להעניק גם לאלה וגם לאלה טיפול מיידי ואת מלוא תשומת הלב הראויה.
     
         
 
אהבה דיברנו, גננות דיברנו, הגיע הזמן לכמה מילים על הגן
בגן ברמת חן שתי כיתות:
האחת – כיתת הצעירים - לגילאי 1-2 שנים
והשנייה – כיתת הבוגרים - לגילאי 2-4 שנים


לכל כיתה צמודה חצר נפרדת המותאמת לגיל הילדים.
החצרות מכוסות דשא סינטטי לשמירה על בטיחות הילדים בעת המשחק במתקנים. אופי הפעילות בחצר ומתקני המשחק שפזורים בה נועדו לקיים פעילויות יצירה ופעילות דידקטית לפי הצורך, לפתח את המוטוריקה הגסה של הילדים, את הדמיון ואת היצירתיות.

 
     
         
   גן שקוף!
בקידילנד מקפידים שהכל יהיה גלוי וידוע. בכל יום יספרו לכם מה ילדכם למד, במה הצטיין, במה יש לחזק אותו, איך להמשיך ולעבוד איתו בבית וכדומה. ויש את "קידיתון" - עיתון הגן בו תוכלו לקרוא על תוכנית הלימודים לשבועות הקרובים. ולמי שחש באיזה יום לא רגוע או ממש חייב לראות מה קורה... אתם, ההורים, יכולים לבוא ולראות מה קורה עם הילד שלכם בכל יום בכל שעה אפילו בלי הודעה.
   
 
 
 
       
 
  ועוד מילה אחת על הדרכת הורים. אתם חייבים לקרוא!
זה ממש חשוב! חוץ מהגננות יש בקידילנד שירותי הדרכת הורים. ההורים מקבלים בגן מדי פעם הרצאות בנושאי חינוך שונים וגם יכולים לקבל הדרכה זוגית כיצד להתמודד עם הילדים, איך להמשיך את פעילות הגן גם בבית, איך לגמול ממוצץ, טיטול, איפה ואיך יש להציב גבולות בפני הילד וכדומה. והכי יפה – הייעוץ הזה ניתן לכם חינם!!! כשהייתי קטן המדריכה נתנה לאמא עצה מה לעשות ומאז התחלתי לישון לילה שלם בלי להתעורר ובלי להרטיב במיטה. 
   
 
להרשמה לגן קידילנד רמת חן צריך להתקשר
וכדאי לכם להזדרז, כי כמו שאמרתי, זה גן מבוקש.


03-5746566