דף הבית >> כללי >> ניהול ופיקוח
 

     פירוט הגנים
 
 
 
רוצה לקבל פרטים נוספים?
 
 
 
 
 
 
  בישראל אין אכיפת פיקוח על גני ילדים בגיל הרך מתחת לגיל 3 שנים.
בקידילנד יש!!!
 
   

אם כך יש לכם בעצם שלוש ברירות: או לרשום את ילדכם בגנים שבהם יש ילדים מעל גיל 3 בהם יש פיקוח, או לרשום את ילדכם בגנים שאין בהם פיקוח כלל. או... קידילנד, רשת גנים לגיל הרך שמקיימת פיקוח פדגוגי מתוך הבנת הצורך והיתרונות החשובים
שיש בפיקוח כזה. כי צוות המפקחות שלנו קובע:

1. מי תהיינה הגננות וצוות המטפלות שיקבלו את הילד שלך לידיהן למשך כל שעות היום
2. את תוכנית ההשתלמויות וההדרכה של הגננות והמטפלות כדי תמיד ידענה להעניק
לילד שלך יותר
3. מי תוכל להמשיך לעבוד איתנו לאחר תקופת הניסיון ומי תיאלץ למצוא מקום עבודה אחר, כי בראש מעיינינו נמצא הילד שלך ומה הכי טוב בשבילו
4. את הרמה הגבוהה של הייעוץ, ההדרכה והמידע שמוענק להורים – חינם – כדי להתמודד עם הילדים בבית או לגמול אותם מטיטול, מוצץ, פיפי במיטה ושאר עצות
שכל הורה צריך, במיוחד כשמדובר בילד ראשון

 
מדוע אין בארץ פיקוח פדגוגי על גני הילדים לגיל הרך?
שאלה מצויינת. והלוואי והיתה לנו תשובה. שיטת ביסמנובסקי מושתתת על תפיסת העולם שהשנים הראשונות הן השנים הכי חשובות להתפתחותו של ילדכם. מחקרים מכל העולם מוכיחים את התפיסה הזו כנכונה וכמחוייבת המציאות. זהו חלון הזדמנויות, שלא יחזור על עצמו, להעניק לילדים כלים לחיים, ללמד, להטמיע הרגלים, לפתח כישורים, להעשיר... כל התחומים שדורשים פיקוח פדגוגי.

משרד החינוך טרם הפנים את העובדה הזו ועל כן אין פיקוח פדגוגי בגני הילדים בגיל הרך בגנים בהם יש ילדים מתחת לגיל 3. למעשה, במצב עניינים שכזה, כל גן יכול לעשות כראות עיניה של הגננת. אין יעדים להשיג, אין שיטת לימוד מובנית השואפת להשגת אתגרים גבוהים ולצערנו... התוצאות בהתאם.

בקידילנד, הדברים עובדים אחרת. הפיקוח הפדגוגי, דווקא בגלל גילם הרך של הילדים, הוא חלק בלתי נפרד מהגן בו ילדך ילמד (או לומד) והוא כלי מרכזי להעניק לו בכל תחום את הכי טוב, נכון, מקצועי ומבין. וגם כאן התוצאות בהתאם. כיום אפשר למצוא בוגרים של קידילנד בכיתות מואצות ובמגמות לימוד מתקדמות בבתי הספר התיכוניים.
 
מי נמנה על הצוות הפדגוגי של קידילנד?
מעצם ההגדרה פדגוגיה - מדע ההוראה במובן של אסטרטגיות או סגנון העברת ידע - ברור שהצוות הפדגוגי שלנו כולל אך ורק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.
בראש הצוות עומדת כמובן שולמית ביסמנובסקי, המייסדת של רשת גני קידילנד דוקטורנטית לחינוך בגיל הרך. שולמית היא זו שהמציאה את שיטת ביסמנובסקי הייחודית והבלעדית.
לצידה של שולמית פועלת גם יועצת המדריכה הורים ומפענחת ציורי ילדים (כלי יעיל ביותר לבחינת יכולותיו, כישוריו וחוזקותיו של כל ילד ולבחינת מצבו הנפשי בכל רגע נתון). בנוסף, כולל הצוות הפדגוגי שלנו אנשי מקצוע גננות עם הסמכה בחינוך ומטפלות מנוסות.
 
הצוות הפדגוגי בוחר את הגננות ואת המטפלות
כל עובדת נבדקת לפני תחילת עבודתה וכן עוברת תקופת ניסיון בה היא נבחנת על יכולות ההכלה וההבנה שלה את עולמם הרגשי של ילדים. אנו נותנים דגש בראיונות העבודה על סגנון התקשורת של העובדת ומשתדלים לשלב בכל צוות סגנונות תקשורת שונים שביחד יצרו כימיה טובה.

בנוסף לכך אנו פועלים כארגון לומד ולכן מעבירים סדנאות והשתלמויות לאורך השנה , גם לגננות וגם לסייעות. חשוב לנו, שגם הסייעות יהיו בעלות ידע והדרכה בנושא התפתחות הילד בשנות חייו הראשונות. דוגמאות לנושאי ההשתלמויות:
• סדנאות מודעות עצמית
• שלבי התפתחות הילד
• הצבת גבולות בגיל הרך ע"פ מודלים שונים
• גמילה מטיטולים
• תקשורת עם הורים
• אסטרטגיות הוראה ייחודיות לעבודה בגיל הרך
• בטיחות ובריאות כבסיס לחיים לניהול תקין ויעיל של הגן
• עבודת צוות
• נושאים דיסציפלינריים המועברים על ידי מרצים מומחים בתחומם
• מוסיקה ותנועה כבסיס ללמידה בגיל הרך


הצוות הפדגוגי הוא גם זה שמפקח על עבודת הגננות ביום יום, מדריך, מנחה, מסייע, מאתר צרכים, מוצא פתרונות יצירתיים, נמצא בקשר הדוק עם הילדים, ההורים ופועל בכל דרך שיכולה לסייע לקדם את ילדכם, להעניק לו אהבה, תמיכה, חיזוק וידע.
 
 
 
להרשמת ילדכם לגן קידילנד צריך להתקשר למשרד הרישום.
כדאי לכם להזדרז, הביקוש גדול ובחל מהגנים גדול על ההיצע

03-5746566

לקבלת ניוזלטר ובו מידע על פעילויות בגני קידילנד, חדשות,
טיפים שימושיים, המלצות וכתבות בנושאי הורים וילדים צריך