דף הבית >> מועדי הרשמה
 

מתי נפתחת ההרשמה?

הורים לילדים שכבר לומדים בקידילנד
 

אם אתם מעוניינים לרשום את ילדכם גם בשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, במיוחד בשבילכם השבועיים הראשונים של ינואר (1 - 14 ינואר) מיועדים להרשמה אך ורק לכם. כדאי לכם לנצל את השבועיים האלה כי אחריהם ההרשמה נפתחת לכולם.
 
 
הורים לילדים שכבר לומדים בקידילנד
 

ההרשמה מתחילה כאמור ב-15 בינואר ועד ליום בו הגנים מלאים. כדאי לכם להזדרז כי ברוב הגנים מספר המעוניינים לרשום את ילדיהם גדול מהיצע המקומות הפנויים.
שתיהיה לכולנו שנת לימודים מעולה ופתיחה ברגל ימין!!!
 
     
אם כבר קראת באתר מאמרים וכתבות, בודאי חשת היטב שכאן מתנהל גן אחר לגמרי מהמוכר לך עד כה. (אם טרם קראת, כדאי לך להקדיש כמה דקות, חשוב לדעת באיזה גן ילדך ילמד, זה חשוב לביטחון שלך שבחרת נכון).  
 
 
רשת גני קידילנד פרוסה בארבע ערים – ר"ג, פ"ת רמה"ש, נתניה לפי חלוקה לשכבות גיל שונות בהתאם לשנתון בכל שנה:
גילאי 3 ועד 10 חודשים
גילאי 10 ועד 18 חודשים
גילאי 1.5 ועד 3 שנים
מאחר ובקידילנד מקפידים על עידוד וקידום ההתפתחות האישית של כל ילד, לפי כישוריו, חוזקותיו, והצרכים המיוחדים - הפועל היוצא הוא העסקת צוות גדול יותר מכל תקן קיים וקבוצות ילדים קטנות יותר.
נתון זה של יחס עובדים תלמידים, הוא רק אחד מתוך קשת רחבה ביותר של נתונים בלעדיים בשיטת ביסמנובסקי על פיה מלמדים את הילדים. בשורה התחתונה, מכלול המרכיבים הופך את גני קידילנד "מצרך מבוקש", ומכאן ניתן להבין שברוב הגנים הביקוש גדול על ההיצע.

לרוב גני קידילנד מגיעים ילדים גם מהעיר בה נמצא הגן וגם מערים רחוקות יותר. כן, הורים המוכנים לנסוע בכל בוקר מרחק רב על מנת להעניק לילדם את הטוב ביותר אומר דרשני. והמסקנה:
 
כדאי לך להזדרז לרשום את ילדך
מועדי ההרשמה הם:
לילדים שכבר לומדים בקידילנד - 1 – 15 ינואר
לילדים שטרם למדו בקידילנד - 16 ינואר ועד שהגן מלא.

 
להרשמה צריך להתקשר:

03-5746566